07:30

Рабів до раю не пускають
Довольно интересное интервью российского священника, кто занимается помощью украинским беженцам в россии. Редкий адекватный священник. И да, украинских беженцев в РФ довольно много. Кто - то тупо проездом, кто - то застрял.
youtu.be/-kGeNFceUI8?si=KL-iHqZAx5tHDgr7

Комментарии
26.10.2023 в 12:34

**Kirill, Интересное, да. И неутешительное. С надеждой на розовых пони.
26.10.2023 в 12:37

Рабів до раю не пускають
OldEsprit, ну он все таки священник, ему надо на розовых пони надеется. Профессия такая.
26.10.2023 в 12:50

**Kirill, Ну, да. Прекратите давать Украине оружие, пусть все договариваются.
Ну он же священник, а не идиот.
И если так считают лучшие из них... То что уж с остальных взять.
Это-то и печально.
26.10.2023 в 13:09

Рабів до раю не пускають
OldEsprit, есть вариант что он специально так говорит. На нем управление благотворительностью и организация помощи. Если он по другому начнет говорить - попадет под серьезную статью. А кто тогда помогать будет?
26.10.2023 в 13:44

**Kirill, Мне кажется, он действительно так думает. И очень-очень многие люди — тоже
26.10.2023 в 13:58

Рабів до раю не пускають
OldEsprit, хорошо. Дале если он так думает, что надо войну остановить сегодня и договариваться мирно дальше.
Он все равно помогает украинским беженцам, он все равно помогает возвращать украинских детей и так далее. Но думает что надо это все закончить как есть. И что?
26.10.2023 в 16:47

Хочешь изменить мир — начни с себя!
**Kirill, что надо войну остановить сегодня и договариваться мирно дальше.

Ні-ні-ні.
Позиція "припинить постачати Україні зброю" це не "давайте говорити за мир", це "без зброї Україна не зможе захищатися (і вбивати кацапв) і буде змушена виконувати наші вимоги".

Но думает что надо это все закончить как есть
Тобто "ми тут повбивали і нам за це нічого не буде".

И что?
Гарний русский as is.
26.10.2023 в 17:50

Рабів до раю не пускають
Gark, я людей сужу не по словам, а по делам. Особенно тех, кто в России пробует что то делать. И ругать человека, кто помогает беженцам и детей обратно возвращает - за то что он на словах другую позицию имеет, нежели та, которою хочется чтоб он имел - странно.
26.10.2023 в 18:03

Рабів до раю не пускають
Gark, при этом надо понимать что он находится в россии, интервью даёт в россии, как сам объясняет почему и где он взаимодействует с государством и прочее. Понятное дело, что он конечно может сказать что Путин - хуйло, и прочее, что хочется от него услышать. Вопрос - через сколько минут его арестуют, организацию волонтерскую уничтожат и церковь заберут (которая у них как штаб используется). И смысл? Ну да, будет ещё один политический заключённый. А помощь оказывать перестанут.
26.10.2023 в 20:16

Хочешь изменить мир — начни с себя!
**Kirill, Особенно тех, кто в России пробует что то делать.

Знаеш, "ми" вже це проходили.
Ліберальні-демократи у правительстві Пу. Ну вони ж будуть поруч з керівництвом! Вони Зможуть ПОВПЛИВАТИ!!
Як результат?

Треба приймати участь у виборах! Нехай влада знає що ми є!! Йдемо на вибори мера Москви!!
Як там бачаться вибори через дроти?

ВОНА РЯТУЄ ДІТЕЙ!! НЕ ЗАВАЖАЙТЕ ЇЙ!!!
І як? У якій кількості українських дітей знищена ідентичність та перетворено на москалів?
І це якщо лише психіка зруйнувана. А то чуток про педофилів та постачання їм українських дітей було пц скільки.
Причому масштаби такі, що навіть до європейців дійшло та повідкривали справи про депортацію український дітей. Ага. На 9 році війни, а до того "повилазило-не бачили".

Так що ні. Нафіг.
Усі ці падлюки не розуміють простої речі - вони рятують декількох, а сотні та тисячі прирікають. Тому що через їх слова зростає довіра до Пу та інших (ось яка гарна людина говорить за Пу! Вона не може помилятися!).

Дякуємо, ми (чи лише я?) це вже проходили, уроки вивчили.

Ps. І Макаревич не так вже сильно у підтримку влади вляпався. Але усе рівно замислюється. А скільки тих поп- та естрадних зірок напрацювало? І що? Ти будеш писати черговий пост "іміряк такий-то зламався"? Може варто таки не на особистості дивитися, а на систему?
26.10.2023 в 20:27

Рабів до раю не пускають
Gark, и что ты предлагаешь? Осудить человека, который занимается помощью украинцам, попавшим на территорию РФ? Пускай он сядет, а сотни и тысячи замерзают в очередях на КПП на границе, умирают от отсутствия лекарств, и так далее. Ну и дети, попавшие в РФ - пускай там и остаются, потому что вот этот человек, чтоб быть достойным в твоих глазах - должен сидеть.
Дяденька, ты адекватен? В прошлом треде та на девушку набросился, что из за ее слов Украина и украинцы поддержку теряют. Ты сейчас себя не лучше ведёшь.
26.10.2023 в 21:29

Хочешь изменить мир — начни с себя!
**Kirill, и что ты предлагаешь?
пельку (тому "священнику") закрити щонайменше.
Або дуже суттєво "фильтровать базар".

а сотни и тысячи замерзают в очередях на КПП на границе, умирают от отсутствия лекарств, и так далее
Ці сотні-тисячі зараз страждають у т.ч. через те, що декільком забажалось виглядати краще. Але не подумавши про наслідки.

В прошлом треде та на девушку набросился, что из за ее слов Украина и украинцы поддержку теряют.
Та ж сама порада було і до неї - пельку стулити. І не лізти зі своїми порадами, особливо не продуманими, до тих, хто щонайменше не здатний на беземоційну розмову.
І так, вона, щонайменше, досягла того, що дві людини відмовились допомогати Україні. А скільки людей відмовиться від підтримки України після спілкування з ними - хз.
26.10.2023 в 22:12

Рабів до раю не пускають
Gark, от твоих постов тоже Украине помогать то не хочется.

"Ці сотні-тисячі зараз страждають у т.ч. через те, що декільком забажалось виглядати краще. Але не подумавши про наслідки."
Ещё раз, объясни мне, причем тут священник у которого интервью берут? Он войну начал? Он решения понимал? Нет, организовал помощь тем, кому нужна помощь. Твоим же согражданам. Но опять мудак он. Просто потому что на провокационный вопрос - отвечает так, чтоб не посадили.

"І так, вона, щонайменше, досягла того, що дві людини відмовились допомогати Україні. А скільки людей відмовиться від підтримки України після спілкування з ними - хз."
Тебя читая я тоже думаю, а нахрена вам помогать то? Человечрость внутренняя заканчивается, от постоянного выслушивания что мы мудаки оптом все. И без разницы как себя ведёт. Подумай о том что ты пишешь и как это выглядит.
27.10.2023 в 10:00

Хочешь изменить мир — начни с себя!
**Kirill,
Давай спробую ще раз сформувати свою думку.

По-перше, допомагати тим в кого проблеми – це добре.
А потім починаються але.
Наприклад, свого часу Латиніна наводила приклад італійської (а скоріше за всього, це можна застосовувати до інших) мафії, яка допомагала (допомагає?) італійцям. Але проблема у тому, що італійці потребували допомоги, оскільки була мафія, яка частину ресурсів суспільства перерозподіляла на свою користь, а потім частину награбованого віддавала злиденним, отримуючи підтримку низів суспільства. (спрощено – робили шкоди на рубль, а допомоги на копійки).
Тобто малі кошти направлені на підтримку злиденних призводять до великих втрат суспільства. Але втрати усвідомити важко (занадто великі, або напряму не стосуються), а допомога – ось вони приклади.

Те ж саме можна привести на Московії – спочатку йде пограбування регіонів (наприклад, за допомогою рентних податків), а вже потім йде (як домовляться!) перерозподіл коштів на регіони. Або якісь прямі дотації на будівництво чого-небудь. І виходить, що «центр» гарний – бо допомога ось вона, а те, що пограбували (можливо навіть не регіон отримавший дотацію) – то таке, життя.
А ще можна зробити піар акцію на підтримку чогось (наприклад, підтримати ініціативу вивозу дітей з проблемного регіону). Коштує не так щоб багато, а підтримка буде ОГО-Го-Го яка. А те, що проблеми в регіоні саме завдяки втручанню цих осіб – великі маси людей не турбують. Як і подальша доля переміщених людей. У пам’яті залишиться лише піар-акція на підтримку.
А за допомогою отриманої підтримки можна ще стільки «цікавих» оборудок провести …

І так з цим «священником». Одразу – його інтерв’ю я не дивився, опираюсь виключно на твої цитати.
Чи гарно допомагати біженцям? Так.
Але воно не розуміє чому це (війна) відбувається. І те, що воно говорить – це пряма кацпська пропаганда (у чому, у т.ч., звинувачують так звану російську ліберальну опозицію – що вони настільки звикли до московської імперської пропаганди, що проводять її навіть не усвідомлюючи наслідки свої слів).
Тому що припинення військової допомоги Україні це майбутні страждання десятків сотень тисяч людей.
Але шкода буде колись.
І не усі зможуть провести зв’язок між «допомогою» - словами та подальшими негативними наслідками.
Бо допомога ось вона, а шкода… колись… може бути.. і її не буде відчутно. І шкода буде це не на пряму від цієї особи, а від когось, хто буде вважати слова цієї «поважної» людини дуже суттєвими для себе.

Человечрость внутренняя заканчивается, от постоянного выслушивания что мы мудаки оптом все.

Кириле, скільки разів я тобі це пояснював ?
Ну ок, ще раз.
Ніхто, ніколи, не буде постійно говорить щось на зразок
«Хамас та палестинці терористи, але так, якщо там пошукати, то скоріше за всього ми знайдемо там людей, які проти дії Хамас та допомогають євреям».
Це достатньо сказати один раз, а потім достатньо говорити «Хамас та палестинці терористи».
Чому?
Бо переважна більшість палестинців такі підтримують такі дії Хамас. Постійно.
Переважна кількість це скільки? А хз.
Но кількість тих хто проти – суттєво менше, оскільки вони не можуть показати суттєвий спротив Хамасу серед палестинців.

Аналогічно до росіян. Так, серед росіян є ті, хто розуміють що відбувається і чинять спротив.
Ти, Макаревич, Немцов, Крутихін. Та інші.
Але.
Переважна більшість росіян (москалів) – підтримують дії Пу. І відправляють своїх рідних вбивати та грабувати українців. Або заселятися у житло вимушених біженців.
І навіть серед тих хто розуміє, підмножин стільки, що задовбешся розбирати ти сорти…
Є Потапенко, який своєю економічною діяльністю сприяє діяльності московії.
Є прости московити, які працюють у військовій галузі, або надсилають матеріальну допомогу «своим мальчикам» (слова Бабченко про ти фактори пам’ятаємо? Безпосередньо військова техніка-матеріали, людський ресурс та психологічна підтримка).
А є «ліберали-опозиціонери» які просрали усе. У т.ч. заспокоючи (Шульман), відвертаючи від активного спротиву (Навальний), засираючи мізки різноманітною фігнею (Латиніна), просуваючі політику Кремля (Венедиктов) і т.д. і т.п. І які своєю діяльністю або бездіяльністю, сприяють тому, що москва веде вторгення проти України (і не лише України), а також має можливість впливати на мізки росіян, перетворюючі їх у кацапів-московитів.

І тому більшість описується стисло і постійно. А меншість – рідко. Бо занадто довго цей опис робити.
Якщо ти думаєш, що з українцями не так – ти помиляєшся. Бо в нас є порохоботи, зелебобіки, (а зараз є терміни для тих, хто емігрував, оскільки не хоче служити в ЗСУ, і є термін для тих, хто закликає будь-якими методами забирати чоловіків у армію. Але я їх не застосовую, поки що, тому і тут не напишу. Але треба все ж таки вивчити).

Ну і наступний шар проблеми це психологія. А точніше самоідентифікація людини. І якщо ти розумієш хто розуміється під словом «москалі» або «кацапи», але не ідентифікуєш себе з ними, то і усі слова про них не будуть тебе зачіпляти (або не будуть суттєво вливати на тебе).

І якщо навіть ти не розумієш таких речей, то … Щось зі світом не те. (Або, що такою можливо, зі мною).
27.10.2023 в 12:04

життя - це те, на що звертаєш увагу
**Kirill, ще є варіанти обходити провокативні питання і не відповідати на них. А так - ти думаєш, що він так говорить, але не думає. А хтось інший вирішить, що він саме так думає. І вже - він зіграв на руку владі, підтримав її. Підтримка влади шириться, ті, хто сумнівався, починають підтримувати владу :nope:
27.10.2023 в 12:10

життя - це те, на що звертаєш увагу
**Kirill, спробую привести аналогію, може вона зробить тобі зрозумілішими наші почуття. от, наприклад, є хороші люди, вони допомагають дитячим будинкам, багато займаються з дітьми. Але - педофіли. Але допомагають. Але педофіли. Ось десь так воно нам бачиться :nope:
27.10.2023 в 12:51

Рабів до раю не пускають
Gark, Каймирэ, мне лень с вами спорить, но то что вы пишите - ахинея в последней стадии. Вместо того что б либо просто пройти и промолчать - вы ударяцтесь в философию с доказательствами почему кто-то плохой, не взтрая на его деействия. Ну ок.
27.10.2023 в 13:58

життя - це те, на що звертаєш увагу
**Kirill, ти колись писав, що одного дня прокинувся і зрозумів, що твої співгромадяни - зовсім не такі люди, як ти думав. і країна зовсім не така. можливо, є сенс переглянути, що саме привело до такої ситуації? чого саме ти не бачив і чому? чи є вже в тебе відповідь? поділись. наші ти відкидаєш як нісенітницю.
кажуть, що фраза "я був ідіотом" - квінтесенція оптимізму
27.10.2023 в 15:29

Рабів до раю не пускають
Каймирэ, я не считаю что осуждать человека, который занимается помощью - правильно. Вы с Гарком в очень выиграшной позиции, очень легко вешать ярлыки и всех осуждать. И при этом можно ничего и не делать.

А почему россия оказалась такой, у украинцев так, у беларусов не вышло - на это простого ответа нет.

И да, я верил что людей, кто готов бороться за то что жить по другому конкретно в россии больше. Да, я разочарован многими моими согражданами. Но при этом я так же разочарован и многими украинцами, американцами, европейцами и прочими землянами. Увы их, либо у меня ожидания завышенны, либо от людей слишком много требую, либо неправильно и наивно на мир смотрю.
27.10.2023 в 15:52

життя - це те, на що звертаєш увагу
**Kirill, тобто, якщо людина педофіл і допомагає дітям (ну, розбещує при цьому деяких, але ж допомагає!) - то його не можна засуджувати за те, що він педофіл, на підставі того, що він допомагає? "допомога" - це якась індульгенція від усякого засудження? я тебе правильно зрозуміла?

(до речі, ти плутаєш "засуджувати" і "вказувати на помилки", це не тотожні поняття)

Да, я разочарован многими моими согражданами. Но при этом я так же разочарован и многими украинцами, американцами, европейцами и прочими землянами.
я просто зверну увагу: перш ніж РОЗчаруватися, потрібно ЗАчаруватися. і я ще раз спитаю: ти проаналізував, де ти зачарувався, що зробило тебе зачарованим? ти певний, що не будеш зачарований знову тим самим способом?
27.10.2023 в 16:13

Рабів до раю не пускають
Каймирэ, на тему педофилии - был очень хороший довод - "а в Америки негров линчуют", абсолютно из этой же серии дискуссия сейчас.

Понятия не имею что меня очарует и что меня разочарует в будущем. Жизнь длинная, информации много).
27.10.2023 в 16:35

життя - це те, на що звертаєш увагу
**Kirill, "а в Америки негров линчуют", абсолютно из этой же серии дискуссия сейчас.
мені незрозуміло, на що саме ти посилаєшся, і як воно стосується моєї аналогії.

Понятия не имею что меня очарует и что меня разочарует в будущем.
а як щодо минулого? що зробило тебе вразливим до зачарування в минулому? і що було драйвером зачарування?
27.10.2023 в 17:07

Рабів до раю не пускають
Каймирэ,
ровно тот же самый довод, что по педофилию, что про негров. Вместо того, чтоб узнать о том что происходит, что за ситуация и прочее - дискуссия сводится к вопросу "если педофил помогает детскому дому - то что это". Хотя вопрос не об этом и ситуация не такая.

я не могу сказать что был сильно чем то очарован. В особый путь развития или ещё что нить не верил:).
Разочарование - это не значит что ты был до этого был очарован. Скорее да, ожидал что люди будут лучше, что в мире общих ценностей больше и так далее. И был отрицательно удивлен многими людьми. Наверное, самое большое открытие - это то что, как я в соседнем треде писал, если человек пишет хорошие стихи - это не значит что у него душа хорошая. Ну и конкретно в моей профессии, если человек - программист на С++ под виндовз - это не значит что он не будет мечтать об уничтожение Америки и закрытию россии.
Ну и полное чувство охуевания было , когда куча знакомых, кто в год по 2-3 раза ездили "на Запад" стали вдруг рассуждать как нас не любят там.
27.10.2023 в 17:23

життя - це те, на що звертаєш увагу
**Kirill, Вместо того, чтоб узнать о том что происходит, что за ситуация и прочее - дискуссия сводится к вопросу "если педофил помогает детскому дому - то что это".
я все ще не розумію. хронологічно: ти вніс твердження "я не считаю что осуждать человека, который занимается помощью - правильно". воно дуже узагальнене і пропускає елемент диференціації, тобто читається як "я не считаю что осуждать _ЗА ЩО ЗАВГОДНО_ человека, который занимается помощью - правильно". я сконструювала ситуацію, у якій я вважаю, що засуджувати людину, яка займається допомогою - правильно (ще раз: правильно в конкретній ситуації). що є аргументом-прикладом до моєї тези "є ситуації, у яких правильно засуджувати людину, яка допомагає". ти можеш підтвердити, що теж вважаєш наявність таких ситуацій можливою, або сказати, що таких ситуацій не може бути в принципі.
при чому тут негри - мені досі не зрозуміло, розгорни свою ідею.
27.10.2023 в 17:30

Рабів до раю не пускають
Каймирэ, реакция идёт на конкретного человека, а не про абстрактных людей и абстрактную помощь. Очень не люблю категориями обсуждать. Конкретно тут - я не считаю что можно осуждать людей, которые занимаются помощью украинским беженцам в современной россии за их слова и их некоторые мысли в интервью. Тем более, если эти люди находятся в россии.

Понятно что мир не бинарен, и серийный убийца может спасать краснокнижных животных и так далее. Но смысл это доставать и использовать подобные примеры, в ситуации конкретного обсуждения одного видео...
27.10.2023 в 21:28

життя - це те, на що звертаєш увагу
**Kirill, хз. Я конкретне відео навіть не дивилась, я реагую виключно на твої погляди і висказування. Ти мені цікавий, людина в ютубі - не дуже :nope:
А якщо він справді думає все те, що говорить? Ну, тобто він не для протоколу сказав, а справді так думає? Що тоді?

Щодо розчарувань. А чому ти думав, що люди будуть краще, більше спільних цінностей і т.д.? (наявність підстав в даному питанні не підлягає сумніву) Що відбувалося у мисленні, що приводило до таких ідей?
27.10.2023 в 22:05

Рабів до раю не пускають
Каймирэ, я делаю скидку что человек - священник. Он божий человек и для него интересы некой высшей силы должны быть выше всего. Для протокола, как я понял, он не в РПЦ, а в какой- то отколовшейся православной церкви. Но все равно, с т.ч. христианского мышления - любая война это плохо. И не должно быть. И да, для него - скорее всего, вариант что сегодня все перестали стрелять и сели за стол переговоров - он лучший. Издержка правильного христианского мировоззрения быть противником любой войны и любой ситуации где люди людей убивают.
И мне, в общем- то, пофигу что он так считает. Сидит себе в своем идеальном мысли-мире и все.
А вот то что он делает - это подвиг. Хоть и при желание его можно обвинить и в взаимодействии с государством и прочих вещей навещать. Но организацию крутую он создал, судя по всему я его волонтёрам писал в какой то момент, лекарства человеку в очереди на КПП пограничное передавали.


Да, я думал что ценности у всех одинаковые и все стремятся жить в безопасности, хорошо, богато и счастливо. Ошибся )
27.10.2023 в 23:37

життя - це те, на що звертаєш увагу
Хех. Малою я думала, що читання фентезі і фантастики робить людину більш терпимою до інших. Ну, різні раси, різні розумні види, різні звичаї - все таке. У старшій школі зрозуміла, що це не так. Люди :nope:
Нещодавно узнала, що є автори слешу сподіваюся, мешканцю дайрі не тре пояснювати, що це? які по життю є гомофобами. Розчарування не сталося, було прикольно, невже? підтверджує тезу, що "самі більші гомофоби - приховані геї" :laugh: Люди :nope:
27.10.2023 в 23:46

Рабів до раю не пускають
Каймирэ, ну чувство странное, вот и у меня так же. Как, ты слэш писал и теперь травишь геев... ))
Я наивный. Хоть и меня травили везде, где только можно. Я как то всегда высказывал идеи, повеление и прочие что за гранью текущего понимания всех))). И отлично понимаю, что мир жесток, идиотов много и так далее. Но... Я думал что их меньше. Реаотно. Я как-то создал сете комфортный интелегентный мирок.
Банально. Меня в Комнате шокируют пивные Наливайко и то что моя компания тут вообще не понимает что я это баьсеоеивино и пью и за такие деньги покупаю, бутылка одна как 5 литров пива хорошего...